FeinesPerTreballar.cat
Bloc sobre treball i formació, dirigit a contractadors, treballadors, busquin o no... 

Post tagged with ‘ofertes feina a mercadona’

Professions

InfoJobs registra més de 100.000 ofertes laborals a principis d’any

La xifra és un 40% superior al Gener de 2013
By , on 27 de febrer de 2014

El portal d’ocupació InfoJobs ha registrat 105.728 ofertes de treball durant el passat mes de gener, el que suposa un creixement del 39,9% respecte el mateix mes de 2013. Aquesta situació confirma una tendència a l’alça en la contractació de personal per part de les empreses i, en menor mesura, per part de l’Administració Pública; oferint la possibilitat de reincorporar-se al mercat laboral.

No obstant, no tots els sectors tenen la mateixa demanda que altres. Segons el portal, gairebé set de cada 10 ofertes registrades a InfoJobs en el primer mes de l’any corresponien a l’àrea de comercial i vendes, informàtica i telecomunicacions o atenció al client. Aquestes són les àrees amb una major oferta laboral, fet que dóna suport als experts que anuncien que aquests sectors agafaran embranzida durant el 2014 i els anys posteriors com a motors generadors de feina.

En aquest sentit, el sector que més competència va registrar durant Gener ha sigut l’Administració d’Empreses, on una mitjana de 322 candidats es van inscriure per cobrir una vacant a una empresa d’aquest àmbit. En canvi, aquelles ofertes laborals que guardaven relació amb l’Administració Pública van ser les que menys competència van registrar; segons destaca InfoJobs, només una mitjana d’11 candidats es presentaven per cada vacant que es publicava a la web.
Continue reading »

Comments (0)
empresa

Mercadona incorpora una nova cadena per distribuir els productes frescos

El peix prové de llotges properes a cada botiga, així que el preu varia a cada localitat
By , on 18 de novembre de 2013

Mercadona és una de les empreses més importants d’Espanya, ja que en temps de crisi econòmica ha sabut créixer i obtindré més beneficis i generar llocs nous de treball. Malauradament, en els darrers mesos ha anunciat que es reduiran les contractacions. L’empresa continuarà creixent i creant noves botigues arreu del territori espanyol, però no es contractarà nou personal per suplir aquestes vacants. Els treballadors de les diferents botigues s’hauran d’adaptar i traslladar-se durant llargues temporades a les botigues on hi hagi més demanda de personal, ampliant la seva jornada si és necessari. L’objectiu és que els treballadors siguin més productius i puguin cobrir totes les necessitats sense haver d’ampliar la plantilla.

Probablement, aquesta decisió sigui molt qüestionable, més sabent els enormes beneficis que genera Mercadona anualment. I també sabent que Joan Roig ha augmentat la seva fortuna notablement en els darrers anys. Recentment s’ha publicat la famosa llista Forbes i el senyor Roig es troba en el segon lloc dels més rics d’Espanya, per sota d’Amancio Ortega, fundador d’Inditex. Però també s’ha de valorar la seva col·laboració i ajuda amb els emprenedors. L’empresari va crear la societat Angels Capital S.L. per donar préstecs a 14 empreses emprenedores, amb un capital inicial de 15 milions d’euros del patrimoni personal del senyor Roig.

El model de Mercadona, anomenat ‘Qualitat total’ o ‘Totaler’, ha sigut reconegut per moltes empreses i mitjans de comunicació com un bon camí a seguir pel bon funcionament d’un negoci. Una de les darreres novetats incorporades és la creació d’una ‘cadena agroalimentària sostenible’, o un millor tractament dels productes frescos. La primera secció on s’ha implantat el canvi és la peixateria, i li seguirà la fruita i verdura (el proper març), el forn (primera meitat de 2014) i la carnisseria i xarcuteria (finals del proper any). Es procura millorar el servei, per tal de ser més proper als clients, i la qualitat dels productes, amb aliments de la temporada i produïts al territori.
Continue reading »

Comentaris tancats a Mercadona incorpora una nova cadena per distribuir els productes frescos
empresa

Inditex i Mercadona milloren els seus resultats malgrat la crisi

By , on 14 de març de 2013
Inditex

Botiga de Zara (Inditex) a Boston

Comencen a fer-se públics els resultats dels exercicis de l’any passat de les empreses més grans del país. És el cas de Inditex i Mercadona, que els seus presidents, Amancio Ortega i Joan Roig, ja han realitzat una roda de premsa per mostrar els seus resultats. És sorprenent que aquests directius no solen aparèixer gaire als mitjans de comunicació, sobretot el del supermercat, que només apareix un cop a l’any per presentar els seus resultats en una roda de premsa. No solen concedir entrevistes, de manera que és molt complicat conèixer quina és la seva percepció de la situació econòmica. Com era d’esperar, els seus resultats són molt positius un any més.

Comencem pel grup Inditex, l’empresa d’Amancio Ortega dirigida per Pablo Isla. Durant el 2012, malgrat la recessió hagi sigut més violenta a Europa, l’empresa ha crescut gràcies al mercat xinès, rus i nord-americà. S’han obtingut els beneficis més grans de la seva història, s’han creat 10.802 nous llocs de feina, que suposa un total de més de 120.000 treballadors per aquesta companyia. I pel què fa a les vendes, durant el 2012 van créixer un 16% fins a 15.946 milions d’euros. Això sí, a Espanya, la situació ha sigut diferent, perquè el consum ha baixat per la crisi i els costos també per l’absorció de l’increment de tres punts de l’IVA.

I pel què fa a Mercadona, l’empresa del valencià Joan Roig, ha obtingut un benefici de 508 milions d’euros durant el 2012, que suposa un 7% més respecte l’exercici anterior. Les vendes han augmentat en un 7%, cosa que suposa 19.077 milions d’euros i s’han creat 4.000 nous llocs de treball, que fa que la plantilla arribi als 74.000 treballadors a Espanya. L’empresa ja fa anys que es planteja sortir a l’exterior i obrir un mercat a Itàlia, però ara per ara no serà així, perquè, segons Roig, l’empresa es centrarà més en fer sostenible el seu negoci, de manera que el carro de la compra sigui més econòmic i de bona qualitat. Això sí, l’empresa va invertir 650 milions d’euros en obrir 60 noves botigues arreu del territori i en la construcció d’un blog logístic a Guadix (Granada) i Abrera (Barcelona).

Continue reading »

Comments (0)
empresa

Treballar en temps de crisi

By , on 22 de gener de 2013
Mercadona

Un Mercadona a Alcalá de Henares, a la Comunitat de Madrid

La crisi econòmica, a Espanya, ha tingut una conseqüència molt negativa per la població: l’augment de l’atur. A nivell estatal, ja són gairebé 6 milions de persones aturades i a Catalunya, segons la Generalitat, el 2012 va finalitzar amb un total de 332.506 d’homes aturats i 314.450 dones sense feina. Dia a dia, milers de persones es queden sense feina, posant en perill a moltes persones a l’exclusió social per la manca de recursos. Sembla ser que 2013 no serà molt millor precisament, perquè les empreses tampoc passen una bona situació i no es produeixen tants contractes com es voldria. Malgrat això, cal saber algunes empreses que, malgrat els efectes de la crisi, han sabut renovar-se i han augmentat els seus beneficis. És interessant saber quines empreses són per tal que els aturats s’hi dirigeixin i deixin els seus currículums, a veure si hi ha sort.

Com han aconseguit mantenir els seus beneficis (o augmentar-los), a l’igual que la seva plantilla? La resposta no és pas senzilla, perquè hi ha hagut fórmules de tota mena: vocació internacional, aposta per les noves tecnologies, recerca de mercats encara poc explotats, promoció del personal amb talent i prudència financera per evitar gran endeutament. Aquestes empreses, malgrat un context econòmic desastrós, segueixen invertint en personal, tecnologies i infraestructures, en comptes de retallar. Una de les empreses espanyoles més importants i que més creix és Inditex, que ha creat un imperi a nivell mundial que cap empresa tèxtil ha sabut superar, ni H&M o Benetton. La clau ha sigut l’internacionalització i l’escolta de la demanda, perquè és una empresa capaç de crear i distribuir peces de roba noves cada dues setmanes, en base a les necessitats dels clients.

També hi ha el cas de Mercadona. És una de les poques empreses que continua construint nous supermercats arreu del territori, amb previsions d’instaurar-se a altres països, i contractant personal. El seu model de negoci, anomenat “Totaler”, consisteix en buscar les necessitats dels clients, de manera que al lineal no hi hagi masses productes perquè el client es perd. Es posen a disposició les marques més demandades, potenciant, això sí, com a marca recomanada, la de Mercadona (Hacendado, Deliplus, Bosque Verde), per tenir una bona qualitat i un preu raonable. Els productes fabricats per Mercadona es produeixen, majoritàriament, a Espanya, el que suposa una reducció de costos importants sempre posant per davant la qualitat. Amb aquesta estratègia, l’empresa s’ha guanyat l’estima de la societat i els consumidors i és la seva clau d’èxit.

Continue reading »

Comments (0)
Professions

Baixa el consum dels petits i grans comerços

By , on 6 de novembre de 2012
Carrefour

La gran cadena Carrefour

La situació pels comerços a Espanya no passa pel seu millor moment i se n’estan ressentint tant els petits comerciants com les grans superfícies. Segons l’Institut Nacional d’Estadística, les vendes de setembre van caure un 10’9% respecte l’any passat, el que suposa la pitjor xifra des del començament de la crisi al 2008. Aquest mes és clau perquè es produeix l’inici del curs escolar i el retorn de les vacances, és un punt en què es reactiva el consumdesprés de l’estiu, però sembla ser que al 2012 no ha anat gaire bé.

Les grans superfícies, és cert que tenen més facilitats per superar les dificultats de la crisi. En primer lloc, perquè tenen més recursos per poder negociar amb els proveïdors per abaixar els preus dels productes, però també tenen el personal necessari per poder cobrir les necessitats de feina, obrint tant en festius com al migdia. Això posa en una situació de vulnerabilitat molt important als petits comerços. Però les grans superfícies també han patit els efectes de la crisi pel què fa a les vendes, que han baixat un 30% respecte el 2006.

Ara bé, també estan les anomenades grans cadenes, que són empreses que tenen més de 25 locals i més de 50 assalariats (Zara, Mercadona, Día, Carrefour…) que, malgrat la mala situació econòmica del país, no han vist gaire modificats els seus resultats (les vendes només han disminuït un 4% respecte el 2006). Aquests grups empresarials són capaços d’assumir la pujada de l’IVA per tal que els seus productes no pugin de preu, quelcom que és impossible que facin els petits comerços.

Continue reading »

Comments (0)
ofertes de treball

Treballar al nou Mercadona de Molins de Rei

El nou centre ofereix 30 places als molinencs i molinenques
By , on 3 de abril de 2012

Bones notícies per els habitats de Molins de Rei que estiguin buscant feina! I és que tot sembla indicar que el nou Mercadona que s’està construint a la ciutat obrirà les seves portes el proper mes de maig, amb la creació d’ocupació que això suposa. A més, s’està prioritzant la contractació de molinencs i molinenques per cobrir la trentena de llocs de treball que el nou centre crearà! Vols saber què has de fer? T’ho expliquem!

El nou centre estarà acabat el mes de maig

El nou supermercat tindrà una superfície de 1.280 metres quadrats de sala de vendes i aparcament per 123 cotxes. Tant l’Ajuntament de Molins de Rei com els responsables de Mercadona han estat treballant perquè aquesta nova construcció afecti de la forma més positiva a l’economia de la ciutat, un procés que comença per contractar a les persones que viuen a la ciutat. Per això, l’Ajuntament ha activat el Centre d’Ocupació i Desenvolupament Joan M. García-Nieto, al que poden dirigir-se les persones interessades en participar en el procés de selecció. Per fer-ho, només cal anar al centre de dilluns a divendres de 8 del matí a 7 de la tarda amb una foto de carnet, el DNI i el número d’afiliat a la Seguretat Social.

Continue reading »

Comments (0)
ofertes de treball

Ofertes de feina especialitzades, també a la xarxa

By , on 23 de agost de 2011

Feina per a directius

Les ofertes de feina entren a diari per grans quantitats a la xarxa. Internet i totes les pàgines dedicades a la recerca de feina s’han convertit en un gran espai per a les persones en atur o que busquen una millora professional. En moltes ocasions es pensa que les borses de feina de la xarxa només ens permeten accedir a feines genèriques o poc especialitzades.

Tanmateix, avui dia trobem tant a les borses com a les xarxes socials professionals ofertes de feina per a directius, per exemple, o treball per a enginyers. D’aquesta manera observem com els alts càrrecs també poden trobar feina i fer contactes professionals d’allò més interessants gràcies a les noves tecnologies. Un bon exemple on trobar feines es a Experteer.es, entrant a la secció ofertas de empleo o ofertas de trabajo i accedint a buscar trabajo.

Un aspecte a tenir en compte en tot el món relacionat amb feina i xarxa és l’accés a perfils i contactes als quals abans era impensable arribar. Per exemple, una multinacional que busqui un perfil de directiu podrà arribar fins a nosaltres, en cas que ho siguem, i fer-nos una oferta en ferm. És per això que resulta essencial comptar amb un perfil sempre actualitzat de la nostra trajectòria, formació, interessos professionals… a totes les pàgines relacionades amb feina o la nostra professió a la xarxa.

Continue reading »

Comments (0)
Temes clau

Dificultats del petit comerç

Les grans superfícies es queden tots els clients
By , on 15 de juny de 2010

Les grans superfícies compten amb més ofertes

Avui dia la majoria de les persones que fan la compra acostumen a anar a les grans superfícies. Els supermercats com Carrefour, Mercadona, etc. copen dia rere dia la nostra llista de la compra. A nosaltres com a consumidors ens sembla fantàstic poder trobar cada dia una oferta de productes molt amplia i variada. Des de fruites i verdures a cosmètics, passant per detergents. Aquestes són les habilitats comercials dels supermercats, en una gran zona tenen tot el que necessitem. Fent-nos la compra més fàcil, ja que no ens hem de moure per tota la ciutat per tal de trobar els productes que necessitem. Però, com afecta tot plegat al petit comerç?

Doncs bé, el petit comerç cada dia és va fent menys necessari per les raons esmentades amb anterioritat. Un supermercat ofereix tota una gamma de productes de primera línia, amb ofertes i en ocasions més econòmiques que a les botigues de la cantonada del barri. Un dels millors exemples són les perfumeries típiques de barri. Personalment trobo més varietat, marques i productes a les grans superfícies com Sefora. Ens podem provar els maquillatges per tal de veure la tonalitat que més ens agrada, comprem colònies a més bon preu i fins i tot ens maquillen per un mòdic preu.

Davant d’aquest tipus de competència el petit comerç de tota la vida té molt poc a fer-hi. Només poden lluitar tenint en compte que durant tota la vida han atès a generacions de la mateixa família. El tracte amb el client naturalment és més proper, cosa que fa que alguns encara decidim comprar el pa a la mateixa fleca de sempre. La clau esta, probablement, en què les grans superfícies ofereixen una varietat més gran que la que podem trobar a la botiga de sota de casa. Però recordeu la vostra infància, on anàveu a comprar els caramels, el berenar… i principalment el tracte dels dependents, on sembla que cada cop que hi entrem el temps s’aturi per ensenyar-nos com passen els anys.

Què poden fer doncs aquests botiguers de tota la vida? La resposta és complicada, ja que suposo que algun dia es veuran absorbits per les grans superfícies. Els nostres hàbits de vida estan canviant i cada cop volem més rapidesa en totes les nostres facetes vitals. El petit comerç s’hauria d’adaptar o bé canviar la seva visió comercial intentant aportar alguna cosa diferent en comparació amb els supermercats, per exemple, venent productes més saludables i ecològics.

Foto: OS2Warp a Wikimedia Commons

Comments (0)
ofertes de treball

Treballa a Mercadona

Una bona alternativa per a combinar amb els estudis
By , on 4 de març de 2010

Treballa a Mercadona

Si ets estudiant, és possible que t’estiguis plantejant l’alternativa de treballar a mitja jornada i així poder combinar els teus estudis mentre ingresses uns diners extra. Una de les opcions que tens és la de treballar a Mercadona, una de les millors superfícies d’alimentació del nostre país. És la gran competència de Carrefour, però la batalla sempre la guanya el producte nacional. Mercadona no necessita publicitat, i amb la seva política de preus baixos guanya a molts clients.

Si aquesta presentació t’ha agradat i penses que treballar a Mercadona és una possibilitat, només cal que t’acostis al Mercadona més proper i omplis la sol·licitud. Pots triar el tipus de feina que creus que més t’agradarà o que millor pots fer, i també especificar el tipus d’horari que millor s’ajusta a les teves necessitats. Un cop fet aquest lleu pas, només cal esperar i si tens sort, Mercadona trucarà a la teva porta, millor dit, al teu telèfon de contacte.

A l’entrevista, depenent del teu perfil, et proposaran algunes de les vacants. Fins on la meva vista arriba, la majoria de les caixeres acostumen a ser dones, igual que les dependentes que es troben a la secció de productes de bellesa. En aquest últim cas intenten trobar a noies amb molt bona presència, que acostumin a arreglar-se. Si us fixeu, la dependent de la secció de perfumeria és la única persona que porta un uniforme diferent que la resta de treballadors. Acostuma a ser una indumentària més formal i arreglada, de fet el vestit és més bonic que el de la resta.
Continue reading »

Comments (2)
ofertes de treball

Ofertes de feina a Mercadona

Principalment a la província de Barcelona
By , on 16 de novembre de 2009
Noves vacants als establiments catalans

Noves vacants als establiments catalans

Mercadona segueix buscant treballadors a diverses poblacions catalanes, com podeu observar a les ofertes de feina de  la seva pàgina web.

Els grans supermercats d’aquesta empresa acullen a cada establiment una quantitat important de treballadors. A més, cal tenir en compte que en els darrers anys Mercadona ha continuat creixen i ampliant la seva quantitat d’establiments per tot el territori català i espanyol.

Actualment hi ha ofertes de feina a Barcelona, Rubí, Sant Feliu de Llobregat, Cornellà, l’Hospitalet de Llobregat, Sabadell i Sant Sadurní d’Anoia, per la qual cosa parlem d’establiments prou repartits per la província de Barcelona, principalment. Entre les vacants trobem feines de fridorista, personal dins el supermercat i fins i tot un metge.

Per a treballar en Mercadona l’empresa no requereix cap tipus d’experiència. És més, la pròpia companyia ofereix cursos de formació per a totes aquelles que són contractades. Amb la qual cosa, es pot considerar un extra important.
Continue reading »

Comments (3)

Sections

© Copyright 2019, Blogestudio. Red de blogs, SEO and Webs 2.0

Powered by WordPress

Creative Commons - Some Rights Reserved
 
Un proyecto realizado por Blogestudio